Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestinnän ja markkinoinnin kumppani sekä pohjoismaisille organisaatiolle kansainvälisesti että kansainvälisille brändeille Pohjoismaissa

Lue lisää
Tervetuloa ostoksille American Express Helsinki New kauppaan! Kauppa on auki vielä tänään lauantaina 10-16! #amexoffline #americanexpress #rh @rh_studio #lappset
Instagram Miltton Showroom

Kinkkutemppu ja Arlan Luonto+ voittoon SABRE Awardseissa


EMEA-alueen viestinnän parhaimmistoa palkitsevan Sabre Awardsin finalistien joukkoon mahtui tänä vuonna kaksi Milttonin toteuttamaa projektia. Gold SABRE -palkinnon Corporate Media Relations -kategoriassa pokkasi eilen Lontoossa paistinrasvat polttoaineeksi kääntänyt Kinkkutemppu. Myös Milttonin Arlalle suunnittelema Luonto+ -vihannesjogurttien lanseeraus palkittiin näkemyksellistä sisällöntuotantoa korostavalla In2 SABRE -palkinolla edistyksellisestä blogien hyödyntämisestä.

    Valtaosa suomalaisista valmiita maksamaan vastuullisista tuotteista ja palveluista korkeampaa hintaa


    Suomen suurimman viestintätoimistoryhmä Milttonin teettämän vastuullisuustutkimuksen mukaan kolme neljästä suomalaisesta on valmis maksamaan korkeamman hinnan vastuullisesti tuotetuista tuotteista tai palveluista. Jo kolmatta kertaa toteutettu tutkimus selvitti vastuullisuuden kasvavaa merkitystä suomalaisten kulutustottumuksissa.

      World Employer Branding Day: tästä maailmalla puhutaan juuri nyt


      World Employer Branding Day kokosi tällä viikolla 370 työnantajabrändäyksen osaajaa Budapestiin. Miltton toimi kansainvälisen tapahtuman maakumppanina ja työnantajabränditiimimme oli paikan päällä haistelemassa uusimpia tuulia. Nämä viisi asiaa puhuttelevat työnantajabrändiyhteisöä juuri nyt.

        World Employer Branding Day: Ketä kiinnostaa?


        Olemme juuri saapuneet keväiseen Budapestiin osallistumaan World Employer Branding Day -tapahtumaan. Seuraksemme on saapunut 370 työnantajabrändäyksestä kiinnostunutta vierasta – mutta keitä he ovat? Ketä työnantajabrändäys kiinnostaa ja miksi?

          Milttonin asiakkaille tuplashorttaukset Sabre ja European Excellence Awardseissa


          EMEA-alueen viestinnän parhaimmistoa palkitsevan Sabre Awardsin sekä eurooppalaiseen vaikuttajaviestintään keskittyvän, European Excellence Awardsin (EEA) shortlistit julkaistiin juuri.

            Maria Wetterstrand Milttoniin vahvistamaan pohjoismaista vastuullisuusosaamista


            Miltton Group perustaa uuden tytäryhtiön, jonka toimitusjohtajana ja osakkaana aloittaa pohjoismaisen vastuullisuuskentän moniottelija Maria Wetterstrand. Miltton Purpose vahvistaa Milttonin palvelutarjontaa tavoitteenaan varmistaa, että vastuullisuus on mukana yritysjohdon strategisella agendalla.

              Kuntavaalit 2017: Paikallinen puurtaja joutui väistymään henkilöbrändin tieltä


              Kuntavaalien myötä suomalainen poliittinen kulttuuri astui uuteen aikaan.

                Mikä Suomessa kiehtoo, Kiina?


                Haastattelimme Kiinan ja Suomen yhteistyön mahdollisuuksista Kiina-asiantuntijaa, VTM Anna Gustafssonia. Haastattelu on jatkoa Milttonin ja Gustafssonin julkaisemalle Nälkäinen Lohikäärme -raportille.

                  Miksi Suomi oli valmis Telian viestille juuri nyt?


                  Markkinointiviestintää ei luoda tyhjiöön. Parhaimmillaan se heijastaa ympäröivää maailmaa ja kertoo asiakkaille (ja potentiaalisille sellaisille), työntekijöille, kumppaneille ja muille sidosryhmille millaisella arvopohjalla yritys seisoo. Ja tietenkin tukee sen liiketoiminnallisia tavoitteita.

                    Minkälaisen tarinan yrityksesi kuvat kertovat? Kolme ideaa parempaan visuaaliseen someviestintään


                    Viestintäkonsulttimme Lauri Hannus kertoo kolme asiaa, jotka yrityksen kannattaa muistaa käyttäessään kuvia viestinnässä. Sosiaalisen median mukana kuvat arkipäiväistyvät, mutta eivät muutu yhdentekeviksi.

                      Yhteisöverokannan lasku toimii – seuraavaksi pääkonttoripolitiikkaa


                      Pääekonomistimme Ville Kopra tarttui mielenkiinnolla yhteisöverotulon kehitykseen uusimmassa Taloustaidon blogissa.

                        Ville Kopra Miltton Groupin pääekonomistiksi


                        Suomen suurin viestintätoimistoryhmä Miltton Group on nimittänyt Ville Kopran (VTM) pääekonomistiksi 1.4.2017 alkaen.

                          Mari Saarteinen Miltton Brusselsin johtavaksi neuvonantajaksi


                          Mari Saarteinen (VTM) aloittaa Suomen suurimman viestintätoimistoryhmän Miltton Groupin tytäryhtiön Miltton Brusselsin johtavana neuvonantajana.

                            5 viestintävinkkiä hackathonin järjestäjille


                            Yhä useampi yritys järjestää hackathonin, jossa yrityksen ovet ja data avataan esimerkiksi viikonlopun ajaksi koodarien ja startupien käyttöön. Listasimme viisi vinkkiä, joilla hackathonista saa liiketoimintahyötyjen lisäksi näkyvyyttä.

                              Jukka-Pekka Myllyksestä Miltton Oy:n toimitusjohtaja


                              Jukka-Pekka Myllys (VTM) aloittaa Miltton Oy:n toimitusjohtajana 15.2.2017.