Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestintätoimisto suomalaisille organisaatioille ja Pohjoismaissa toimiville kansainvälisille brändeille

Lue lisää
Testing testing IG #vertical mode #mainosgraafikot #1958
Instagram Miltton Creative

Are you Miltton’s new copywriter?


Miltton is looking for an experienced copywriter to create persuasive and engaging content for digital and printed media as part of our team of talented professionals at our head office in central Helsinki.

    Gradukilpailu 2015


    Onko lopputyölläsi annettavaa markkinointiviestinnälle? Jos on, niin me tahdomme kuulla siitä. Neljättä kertaa järjestettävä Miltton Gradukilpailu hakee oivaltavinta ja mielenkiintoisinta markkinointiviestintään liittyvää pro gradu -tutkielmaa vuoden 2014 alusta vuoden 2015 marraskuuhun mennessä valmistuneiden töiden joukosta.

      Tiputettu yhteisöverokanta toimii


      Miksi Konecranes-Terex valitsi Suomen fuusioyhtiön kotipaikaksi? Kansainvälisten investointien houkutteleminen ja muita argumentteja matalan yhteisöverokannan puolesta tarjoilee Ville Kopra blogissaan.

        Kuusi kikkaa Porin SuomiAreenaan


        Kesän politiikan, elinkeinoelämän ja median suurtapahtuma SuomiAreena on hyrähtämässä käyntiin. Milttonin senior advisor Heli Suominen kertoo vinkit, joiden avulla muutamasta päivästä Porissa saa kaiken irti.

          Almedalsveckan, SuomiAreenan isoveli


          Kesällä 1968 Gotlannin Visbyn paikallinen demariyhdistys ajoi kaupungin rannassa sijaitsevalle aukiolle kuorma-auton. Auton lavalle puhetta pitämään kiipesi tuleva pääministeri Olof Palme. Tästä Palmen muutamalle paikallisaktiiville pitämästä kesäpuheesta sai alkunsa maailman suurimmaksi demokraattiseksi kohtaamispaikaksi kutsuttu Almedalsveckan.

            Kohderyhmät ja sisältö kohtaavat vuosiraporteissa


            Miten vuosiraportoinnissa saataisiin kohderyhmät ja sisältö kohtaamaan paremmin? Entä miten jatkuvasti paisuva sisältö vaikuttaa raportteihin, korvaako määrä laadun vai laatu määrän?

              Tavoittele vastuullisuus­viestinnällä tuntuvaa vaikutusta


              Vastuullisuustekijät kuuluvat yhä vahvemmin yritysten ja sijoittajien päätöksentekoyhtälöihin. Kasvava kiinnostus vaikuttavuussijoittamista (impact investing) kohtaan herätti Ella Klarin pohtimaan vaikuttavuutta vastuullisuusviestinnän kontekstissa. Mitä se on ja miten siitä kannattaa viestiä?