Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestinnän ja markkinoinnin kumppani sekä pohjoismaisille organisaatiolle kansainvälisesti että kansainvälisille brändeille Pohjoismaissa

Lue lisää

Verkostoitumissovellus Mingla valloitti SuomiAreenan


Markkinointiviestintätoimisto Milttonin kehittämä ja lanseeraama verkostoitumissovellus Mingla valloitti SuomiAreenan keräämällä sovellukseen viikon aikana lähes 3 000 käyttäjää. Bisnesmaailman Tinderiksikin kutsuttu maksuton mobiilisovellus tarjosi SuomiAreena-kävijöille sen, minkä Tinder sitä oikeaa etsivälle: se yhdisti ihmiset, joiden on syytä tavata ja tutustua. SuomiAreena-kävijät verkostoituvat sovelluksen kautta selvästi naapurimaita aktiivisemmin.

    Tom Wright Milttoniin vahvistamaan brändikokemusten elämyksellisyyttä


    Miltton Group on nimittänyt Tom Wrightin teknologiasta ja tuotannosta vastaavaksi johtajaksi. Wrightilla on vahva kansainvälinen osaaminen mediakentästä ja teknologisesta murroksesta työskenneltyään aikaisemmin luoviin ja innovatiivisiin tuotantoihin erikoistuneessa Ntropicissa Pohjois-Amerikan toimintojen toimitusjohtajana sekä perustajaosakkaana virtuaalitodellisuuden ja lisätyn todellisuuden tuotantoihin erikoistuneessa Tacticissa. Wright vahvistaa entisestään Milttonin osaamista innovatiivisten brändikokemusten luomisessa.

      Kinkkutemppu ja Arlan Luonto+ voittoon SABRE Awardseissa


      EMEA-alueen viestinnän parhaimmistoa palkitsevan Sabre Awardsin finalistien joukkoon mahtui tänä vuonna kaksi Milttonin toteuttamaa projektia. Gold SABRE -palkinnon Corporate Media Relations -kategoriassa pokkasi eilen Lontoossa paistinrasvat polttoaineeksi kääntänyt Kinkkutemppu. Myös Milttonin Arlalle suunnittelema Luonto+ -vihannesjogurttien lanseeraus palkittiin näkemyksellistä sisällöntuotantoa korostavalla In2 SABRE -palkinolla edistyksellisestä blogien hyödyntämisestä.

        Valtaosa suomalaisista valmiita maksamaan vastuullisista tuotteista ja palveluista korkeampaa hintaa


        Suomen suurimman viestintätoimistoryhmä Milttonin teettämän vastuullisuustutkimuksen mukaan kolme neljästä suomalaisesta on valmis maksamaan korkeamman hinnan vastuullisesti tuotetuista tuotteista tai palveluista. Jo kolmatta kertaa toteutettu tutkimus selvitti vastuullisuuden kasvavaa merkitystä suomalaisten kulutustottumuksissa.

          World Employer Branding Day: tästä maailmalla puhutaan juuri nyt


          World Employer Branding Day kokosi tällä viikolla 370 työnantajabrändäyksen osaajaa Budapestiin. Miltton toimi kansainvälisen tapahtuman maakumppanina ja työnantajabränditiimimme oli paikan päällä haistelemassa uusimpia tuulia. Nämä viisi asiaa puhuttelevat työnantajabrändiyhteisöä juuri nyt.

            World Employer Branding Day: Ketä kiinnostaa?


            Olemme juuri saapuneet keväiseen Budapestiin osallistumaan World Employer Branding Day -tapahtumaan. Seuraksemme on saapunut 370 työnantajabrändäyksestä kiinnostunutta vierasta – mutta keitä he ovat? Ketä työnantajabrändäys kiinnostaa ja miksi?

              Milttonin asiakkaille tuplashorttaukset Sabre ja European Excellence Awardseissa


              EMEA-alueen viestinnän parhaimmistoa palkitsevan Sabre Awardsin sekä eurooppalaiseen vaikuttajaviestintään keskittyvän, European Excellence Awardsin (EEA) shortlistit julkaistiin juuri.

                Maria Wetterstrand Milttoniin vahvistamaan pohjoismaista vastuullisuusosaamista


                Miltton Group perustaa uuden tytäryhtiön, jonka toimitusjohtajana ja osakkaana aloittaa pohjoismaisen vastuullisuuskentän moniottelija Maria Wetterstrand. Miltton Purpose vahvistaa Milttonin palvelutarjontaa tavoitteenaan varmistaa, että vastuullisuus on mukana yritysjohdon strategisella agendalla.

                  Kuntavaalit 2017: Paikallinen puurtaja joutui väistymään henkilöbrändin tieltä


                  Kuntavaalien myötä suomalainen poliittinen kulttuuri astui uuteen aikaan.

                    Mikä Suomessa kiehtoo, Kiina?


                    Haastattelimme Kiinan ja Suomen yhteistyön mahdollisuuksista Kiina-asiantuntijaa, VTM Anna Gustafssonia. Haastattelu on jatkoa Milttonin ja Gustafssonin julkaisemalle Nälkäinen Lohikäärme -raportille.

                      Miksi Suomi oli valmis Telian viestille juuri nyt?


                      Markkinointiviestintää ei luoda tyhjiöön. Parhaimmillaan se heijastaa ympäröivää maailmaa ja kertoo asiakkaille (ja potentiaalisille sellaisille), työntekijöille, kumppaneille ja muille sidosryhmille millaisella arvopohjalla yritys seisoo. Ja tietenkin tukee sen liiketoiminnallisia tavoitteita.

                        Minkälaisen tarinan yrityksesi kuvat kertovat? Kolme ideaa parempaan visuaaliseen someviestintään


                        Viestintäkonsulttimme Lauri Hannus kertoo kolme asiaa, jotka yrityksen kannattaa muistaa käyttäessään kuvia viestinnässä. Sosiaalisen median mukana kuvat arkipäiväistyvät, mutta eivät muutu yhdentekeviksi.

                          Yhteisöverokannan lasku toimii – seuraavaksi pääkonttoripolitiikkaa


                          Pääekonomistimme Ville Kopra tarttui mielenkiinnolla yhteisöverotulon kehitykseen uusimmassa Taloustaidon blogissa.

                            Ville Kopra Miltton Groupin pääekonomistiksi


                            Suomen suurin viestintätoimistoryhmä Miltton Group on nimittänyt Ville Kopran (VTM) pääekonomistiksi 1.4.2017 alkaen.

                              Mari Saarteinen Miltton Brusselsin johtavaksi neuvonantajaksi


                              Mari Saarteinen (VTM) aloittaa Suomen suurimman viestintätoimistoryhmän Miltton Groupin tytäryhtiön Miltton Brusselsin johtavana neuvonantajana.

                                5 viestintävinkkiä hackathonin järjestäjille


                                Yhä useampi yritys järjestää hackathonin, jossa yrityksen ovet ja data avataan esimerkiksi viikonlopun ajaksi koodarien ja startupien käyttöön. Listasimme viisi vinkkiä, joilla hackathonista saa liiketoimintahyötyjen lisäksi näkyvyyttä.

                                  Jukka-Pekka Myllyksestä Miltton Oy:n toimitusjohtaja


                                  Jukka-Pekka Myllys (VTM) aloittaa Miltton Oy:n toimitusjohtajana 15.2.2017.