Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestintätoimisto pohjoismaalaisille organisaatioille ja Pohjoismaissa toimiville kansainvälisille brändeille

Lue lisää
M/C TWO YEARS TODAY
Instagram Miltton Creative

Yritysvastuuta kiekkokaukalossa


Mitä olisi jääkiekko ilman ulkojäillä opittuja toinen toistaan hienompia jalkakyniä? Mielestämme paljon köyhempää ja niin myös maailman parhaan jääkiekkoliigan NHL:n mielestä. Ilmastonmuutoksella on suora yhteys jääkiekkoon sekä moniin muihin talviurheilulajeihin. Jos ilmasto lämpenee merkittävästi, ulkona, talvisessa säässä luonnollisimmassa muodossaan harjoitetut lajit kadottavat identiteettinsä ja sielunsa.

    Vastuullisuus myy ja suututtaa


    Humpuukia, tappouhkauksia, päästökauppaa, markkinointijippoja, strategista yritysyhteistyötä, vihastuttamista. Erikoinen listaus asioita ja tekoja, joilla on yksi yhteinen nimittäjä: yritysvastuu. Milttonin uusin Insights-raportti, Hyvä yritys, julkaistiin tiistaina 12. huhtikuuta.

      Joka toinen on jättänyt ostamatta vastuuttomasti tuotettuja tuotteita tai palveluja


      Naiset ja miehet reagoivat eri tavoin työnantajan vastuuttomuuteen. Lähes puolet (49 %) kaikista suomalaisista ja peräti 56 prosenttia naisista on jättänyt ostamatta vastuuttomasti tuotettuja tuotteita tai palveluita, käy ilmi Milttonin maaliskuussa 2016 teettämästä vastuullisuustutkimuksesta.

        Onko uutisagendamme lobbauksen tulosta?


        Mediajulkisuus on tärkeä vaikuttamisen kanava, kun esimerkiksi luonnonsuojelujärjestö hakee huomiota asialleen. Mutta kiinnostaako julkinen keskustelu lobbaavaa tahoa, jos asiaan pystyy vaikuttamaan ”kulisseissa”? Jenni Tikkanen peilaa gradututkimuksensa tuloksia Milttonin vaikuttajaviestinnän asiantuntijan Toni Kokon näkemyksiin.

          Miltton rekrytoi Johannes Schulmanin kehittämään viestintäalan ymmärrystä pääoma­markkinoista ja yritysjärjestelyistä


          Miltton Group perustaa uuden tytäryhtiön, jonka toimitusjohtajana ja Miltton-ryhmän osakkaana aloittaa suomalaisen ja pohjoismaisen talouselämän asiantuntija Johannes Schulman. Tytäryhtiö Miltton Markets vahvistaa Milttonin talousviestinnän tarjontaa keskittyen erityisesti strategiseen talousviestintään, pääomamarkkinoihin ja yhtiöiden nykytilan muutoksiin sekä näihin liittyviin palveluihin.

            Valtion omistukseen kohdistuu ristiriitaisia odotuksia


            Hallitusohjelmassa linjattu uusi omistajapolitiikan strategia julkaistaan näillä näkymin toukokuussa. Odotettavissa on merkittäviä muutoksia sekä valtion omistuksiin että Solidiumin rooliin.

              Nälkäinen Lohikäärme – Trendit ja mahdollisuudet Kiinassa


              Kiina on kuin jatkuvasti väriään vaihtava lohikäärme, josta otteen saaminen on hankalaa. Nälkäinen lohikäärme -raportti valottaa niitä mahdollisuuksia ja positiivisia kehitystrendejä, joita Kiinassa on nähtävissä.

                Kummat petikumppanit


                Kun MTL Communications Awards taannoin julkisti shortlistinsa, päästiin Suomessakin lopulta toteamaan trendi, jonka olemassaolo oli toki tiedetty jo pitkään. Perinteisen viestinnän kilpailussa oli noteerattu erityisen paljon perinteisen mainonnan tekijöiksi miellettyjä toimistoja.