Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestintätoimisto pohjoismaalaisille organisaatioille ja Pohjoismaissa toimiville kansainvälisille brändeille

Lue lisää
Tervetuloa ostoksille American Express Helsinki New kauppaan! Kauppa on auki vielä tänään lauantaina 10-16! #amexoffline #americanexpress #rh @rh_studio #lappset
Instagram Miltton Showroom

Edelläkävijäyritys uskaltaa myös suututtaa


Kansalaisen oikeus kantaa asetta. Obaman terveysreformi. Samaa sukupuolta olevien avioliitto. Siinä muutamia esimerkkejä asioista, joihin yhdysvaltalaiset yritykset ovat ottaneet selkeän kannan. Myös Suomessa on kiihtyvään tahtiin viitteitä yritysten yhteiskunnallisesta kantaaottavuudesta. Muun muassa Finlayson, DNA ja Orkla Foods ovat ottaneet ketterästi kantaa yhteiskuntaa koskettaviin aiheisiin.

    Onko vastuullisuus kulu vai investointi?


    Yritysten liiketoimintaan kohdistuu suuri määrä riskejä, jotka yhä useammin linkittyvät suoraan vastuullisuuteen. Miten välttää vastuullisuuden sudenkuopat ja saada ponnistelut vastuullisen liiketoiminnan puolesta kannattamaan taloudellisesti?

      Poterosta yhteistyöhön – kansalais­järjestöt yritysten kirittäjinä


      Vielä runsaat viisi vuotta sitten asetelmat kansalaisjärjestöjen ja yritysten välillä olivat hyvin kaksijakoiset. Hieman kärjistäen: yrityksiltä oltiin joko kerjäämässä rahaa tai niitä oltiin vetämässä lokaan. Oltiin leiriydytty vahvasti eri puolille pöytää ja toisia tarkasteltiin omista poteroista.

        Tinder-malli toimii bisneksessä – Milttonin sovellus valloitti ruotsalaisten ammatti­verkostoitujien sydämet


        Miltton-ryhmään kuuluvan Miltton Labsin kehittämä Mingla-sovellus älypuhelimille on lyönyt itsensä läpi Ruotsin verkostoitujien ykköstapahtumassa Almedalenin politiikkaviikolla.

          Kuuleeko Suomi, täällä Almedalen!


          Osa III – Yhteenveto Miltton vieraili Visbyn poliittisten näytelmien sekä tärkeän yhteiskunnallisen keskustelun Almedalsveckanilla. Miksi Almedalen on tärkeä, ja miten se heijastaa ruotsalaista yhteiskuntaa? Mitä voimme oppia Almedalenista ja miksi suomalaisten kannattaisi kiinnostua tapahtumasta nykyistä enemmän?

            Kuuleeko Suomi, täällä Almedalen!


            Osa II – Politiikkaa ja puistojuhlia Miltton raportoi Visbyn ainutlaatuiselta, maailman suurimmalta demokratiaforumilta Almedalsveckanilta. Mitä Almedalenissa tehdään ja mistä täällä puhutaan? Entä miten saada viikosta kaikki mahdollinen irti? Miksi myös suomalaisten kannattaisi tulla Visbyhyn?

              Kuuleeko Suomi, täällä Almedalen!


              Osa I – Ennen matkaa Suurin osa Suomesta ja Ruotsista on jo lomalla, mutta politiikasta leipänsä saavat ja sitä intohimolla seuraavat odottavat vielä ensimmäisen vuosipuoliskon huipennusta. Nyt alkaa Almedalsveckan, maailman suurin demokraattinen forum, jossa politiikasta keskustelevat tekijät, tutkijat, yritykset ja tavalliset kansalaiset. Viikon päästä on kotoisen SuomiAreenan vuoro.

                Raportointi ei ole menossa minnekään


                Kaikille sopivaa, yhteistä raportoinnin mallia ei ole näköpiirissä. Siksi kehittämisen ohjenuoraksi kannattaa ottaa oman organisaation etu ja tavoitteet.

                  Edunvalvontaa notkealla nuotilla


                  Notkeassa modernissa vaihdamme sosiaalista ryhmää ja statusta kuin takkimme naulakkoa. Ryhmien ja identiteettien välillä liikutaan vikkelämmin kuin aiemmin, ainakin jos maailman johtavan sosiologin Zygmunt Baumanin teoriaa Liquid modernity -teoriaa on uskominen.

                    Ei sisältö ole kuningas – koska lukija päättää


                    Lopulta sillä, millaista kuningassisältöä onkaan mielestään rakentanut, ei ole mitään merkitystä, jos se ei herätä vastaavia tunteita lukijassa. Tai jos se ei edes tavoita lukijaa.