Milttonin missio:


haluamme olla maailman paras viestintätoimisto suomalaisille organisaatioille ja Pohjoismaissa toimiville kansainvälisille brändeille

Lue lisää
Reposaari rules #Satakunta #SuomiAreena Leo @anninabrandt @mikmo
Instagram Miltton Creative

Kuusi kikkaa Porin SuomiAreenaan


Kesän politiikan, elinkeinoelämän ja median suurtapahtuma SuomiAreena on hyrähtämässä käyntiin. Milttonin senior advisor Heli Suominen kertoo vinkit, joiden avulla muutamasta päivästä Porissa saa kaiken irti.

    Almedalsveckan, SuomiAreenan isoveli


    Kesällä 1968 Gotlannin Visbyn paikallinen demariyhdistys ajoi kaupungin rannassa sijaitsevalle aukiolle kuorma-auton. Auton lavalle puhetta pitämään kiipesi tuleva pääministeri Olof Palme. Tästä Palmen muutamalle paikallisaktiiville pitämästä kesäpuheesta sai alkunsa maailman suurimmaksi demokraattiseksi kohtaamispaikaksi kutsuttu Almedalsveckan.

      Kohderyhmät ja sisältö kohtaavat vuosiraporteissa


      Miten vuosiraportoinnissa saataisiin kohderyhmät ja sisältö kohtaamaan paremmin? Entä miten jatkuvasti paisuva sisältö vaikuttaa raportteihin, korvaako määrä laadun vai laatu määrän?

        Tavoittele vastuullisuus­viestinnällä tuntuvaa vaikutusta


        Vastuullisuustekijät kuuluvat yhä vahvemmin yritysten ja sijoittajien päätöksentekoyhtälöihin. Kasvava kiinnostus vaikuttavuussijoittamista (impact investing) kohtaan herätti Ella Klarin pohtimaan vaikuttavuutta vastuullisuusviestinnän kontekstissa. Mitä se on ja miten siitä kannattaa viestiä?

          Pari piirua markkinatalouden suuntaan


          Sir Nicolas Sternin mukaan ilmastomuutos on seurausta ihmiskunnan suurimmasta ja vakavimmasta markkinoiden epäonnistumisesta. Ne, jotka tuhoavat yhteistä elintilaamme, eivät maksa tästä välttämättä lainkaan hintaa. Ville Kopra pohtii, mitä asialle pitäisi tehdä.

            Kansainvälistyvä Miltton nimittää Jorma Ollilan hallituksen puheenjohtajaksi


            Jorma Ollila on valittu Miltton-ryhmän hallituksen puheenjohtajaksi. Ollila liittyy samalla Milttonin vähemmistöosakkaaksi.

              Open up your culture


              Corporate brands and employer brands are important to employees’ own brands as individuals. What you do for a living, your work community and your organisation’s vision are essential aspects of your identity and image as a person. The best scenario would be a win-win situation where the employees draw attention to the employer to boost their own brand, while at the same time the employer empowers a network of employee ambassadors.

                Miltton Trainee 2015 -haku on käynnissä


                Miltton Trainee -ohjelma avaa sinulle ovet Suomen laaja-alaisimpaan markkinointi- ja viestintätoimistoon. Kuuden kuukauden ajan tulet puurtamaan ja oppimaan, haastamaan ja harjoittelemaan.