Christina Dahlblom Milttoniin – palvelutarjonta laajenee johdon ja johtamisen kehittämiseen



Liikkeenjohdon valmentajana ja konsulttina työskennellyt kauppatieteiden tohtori Christina Dahlblom aloittaa Milttonilla. Milttonin strateginen tarjonta laajenee johdon ja johtamisen kehittämiseen. Yhdistämällä johtaminen ja viestintä saadaan aikaan yritysten liiketoiminnalle tärkeää muutosta, näkevät Miltton ja Dahlblom.

”Miltton tuottaa viestinnän, markkinoinnin ja sidosryhmäsuhteiden työkaluilla asiakkailleen strategista muutosta – kohdistuipa muutos sitten liiketoimintaympäristöön tai organisaation tapaan keskustella ympäröivän maailman kanssa. Dahlblom taas on auttanut lukuisia yrityksiä ja johtajia kehittämään johtamis- ja toimintatapojaan. On ilmeistä, että nämä kaksi näkökulmaa täydentävät erinomaisesti toisiaan”, sanoo Miltton-ryhmän toimitusjohtaja Mathias Järnström.

Miltton-ryhmä on kasvanut laaja-alaiseksi viestinnän, markkinoinnin ja sidosryhmäsuhteiden asiantuntijaorganisaatioksi. Se keskittyy erityisesti tukemaan suomalaisen ja pohjoismaisen liiketoiminnan kasvua yhdistämällä vahvan yhteiskunnallisen ymmärryksen luovaan ajatteluun.

”Miltton on pitkäjänteisellä työllä nostanut viestinnän ja vaikuttamisen asiakkaiden strategiselle agendalle. Strategian toimeenpanemisessa on merkitystä sekä viestinnällä että sillä, miten organisaatiota johdetaan. Työelämä ja yhteiskunta elävät vahvaa murroksen aikaa, jolloin organisaatioihin kohdistuu uudenlaisia vaatimuksia. Niihin kannattaa vastata integroidusti kehittämällä ja hyödyntämällä sekä viestintää että johtamista”, sanoo Christina Dahlblom.

Dahlblom on viidentoista viime vuoden ajan tukenut organisaatioiden mukautumista muuttuvaan yhteiskuntaan. Hän ymmärtää paineita ja mahdollisuuksia, joita viestintä johtamiselle luo.

”Johtamista ei ole olemassa ilman viestintää. Moni organisaatio on ymmärtänyt viestinnän arvon ja panostanut hyvin rakennettuun tarinaan. Seuraava kysymys on se, kuinka tarinat muutetaan teoiksi: kuinka strategia siirtyy teoriasta käytäntöön tai miten työntekijät ja johtajat käyttäytyvät esimerkiksi yrityskaupan tai brändiuudistuksen jälkeen”, Dahlblom arvioi.

Miltton on kehittänyt alalle integroitua palvelutarjontaa, jossa asiakkaalle tarjottava ajattelu kootaan yhdistämällä erilaisia näkökulmia. Siksi Miltton on rekrytoinut asiantuntijoita myös viestinnän ja markkinoinnin ulkopuolelta.

Miltton-ryhmä ostaa 90 % Dahlblom & Sparks -yhtiön osakkeista. Christina Dahlblomista tulee Miltton-ryhmän osakas ja uuden tytäryhtiön Miltton Sparksin toimitusjohtaja ja osakas. Uusi yritys aloittaa toimintansa elokuussa.

Lisätietoa:

Christina Dahlblom
Toimitusjohtaja, Miltton Sparks
christina.dahlblom@miltton.fi
+358 50 563 6927

Mathias Järnström
Toimitusjohtaja, Miltton-ryhmä
mathias.jarnstrom@miltton.fi
+358 400 738 002


    1.6.2016