Gradukilpailu 2015



Onko lopputyölläsi annettavaa markkinointiviestinnälle? Jos on, niin me tahdomme kuulla siitä.

Neljättä kertaa järjestettävä Miltton Gradukilpailu hakee oivaltavinta ja mielenkiintoisinta markkinointiviestintään liittyvää pro gradu ‑tutkielmaa vuoden 2014 alusta vuoden 2015 marraskuun loppuun mennessä valmistuneiden töiden joukosta.

Markkinointiviestintää ei mielestämme voi rajoittaa vakiintuneiden kaavojen sisään. Niinpä emme halua rajoittaa kilpailutöidenkään näkökulmia markkinointiviestinnän ilmiöihin, vaan kannustamme avoimeen ajatteluun, analyyttiseen otteeseen ja rohkeaan monitieteellisyyteen. Voit siis lähestyä aihetta itse valitsemastasi tai tutkimusalasi tarjoamasta tuoreesta kulmasta.

Kuka voi osallistua?

Olit sitten markkinoinnin, viestinnän, johtamisen, kielitieteiden, psykologian, sosiologian tai vaikkapa muotoilun opiskelija – työlläsi voi olla annettavaa liike-elämän käytännöille ja markkinointiviestinnän tutkimukselle sekä sen yhteiskunnalliselle roolille.

Työn voi ilmoittaa vain gradun tekijä. Jos työn takana on useampi kuin yksi tekijä, mahdollinen palkinto jaetaan työn tekijöiden kesken. Työ voi olla kirjoitettu suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Miten voin osallistua?

Lähetä työsi 30.11.2015 mennessä pdf-muotoisena tiedostona osoitteeseen gradu(at)miltton.fi. Nimeä tiedosto muotoon omanimi_gradukilpailu.pdf. Liitä mukaan sivun pituinen abstrakti tai vaihtoehtoisesti noin kolmen minuutin video, jossa kerrot työn aiheen, tutkimusmenetelmän ja tulokset sekä erityisesti oman tulkintasi siitä, miksi työsi on kiinnostava markkinointiviestinnän käytäntöjen ja tutkimuksen näkökulmasta.

Miten työt palkitaan?

Tarjoamme viidelle parhaalle työlle näkyvyyttä Milttonin verkostoissa ja työn tekijöille mahdollisuuden esitellä ajatuksiaan liike-elämän ja tutkimusmaailman ammattilaisille finaalipäivänä. Voittajatyön palkitsemme 3 000 eurolla. Huomioithan, että voittaja maksaa itse palkinnosta mahdollisesti koituvat verot.

Mikä vaikuttaa arvioinnissa?

  • Aihevalinnan ja lähestymistavan uutuus, rohkeus ja innovatiivisuus
  • Tutkielman merkitys markkinointiviestinnälle liike-elämän näkökulmasta
  • Akateemisuus: teoreettinen ja empiirinen lähestymistapa, analyyttinen ja kriittinen ote
  • Lisäksi finaaliin valikoituneiden töiden osalta arvioidaan esitysten laatu ja esittelijöiden kyky vastata tuomariston kysymyksiin.

Kilpailua koskevat kysymykset voit lähettää Mirkka Aartille osoitteeseen gradu(at)miltton.fi.

Seuraa myös Milttonin Facebook-sivua sekä Twitteriä @Miltton.


    28.8.2015