Finnair voitti MTL Communications Awards -palkinnon Milttonin kanssa toteutetulla Rethink Quality -kampanjalla



Finnair on voittanut MTL Communications Awards -palkinnon B2C-sarjassa yhdessä Milttonin kanssa toteuttamallaan Rethink Quality -kampanjalla. Viimesyksyisessä kampanjassa Finnair rekrytoi yli viidentuhannen hakijan joukosta neljä Quality Hunteria lentämään reittiverkostoaan Euroopassa, Aasiassa ja Yhdysvalloissa ja raportoimaan kokemuksistaan kampanjan blogipohjaiselle Internet-sivustolle.

Kilpailun tuomaristo kiitti erityisesti työn oivaltavaa lähestymistapaa, asiakkaiden kutsumista mukaan brändin rakentamiseen ja kampanjan sekä Suomessa että kansainvälisesti keräämää huomiota. Kolmen kuukauden aikana Rethink Quality -sivustolla vieraili yli puoli miljoonaa kävijää 190 maasta ja Quality Hunterit mainittiin kansainvälisessä mediassa yli kuusisataa kertaa. Finnair onnistui nostamaan tunnettuuttaan kansainvälisillä markkinoilla ja herättämään positiivisella tavalla keskustelua matkustamisen laadusta, tuomaristo toteaa.

Hyvien kokemusten siivittämänä Finnair jatkaa laadun määrittelemistä uudella tavalla myös tänä syksynä. Seitsemän Finnairin ja Helsinki-Vantaan lentoaseman yhdessä palkkaamaa Quality Hunteria matkustaa parhaillaan ympäri maailman tehtävänään luoda uusia tuotekehitysideoita, joilla koko lentomatkailua voidaan kehittää entistä miellyttävämmäksi. Finnairin ja Helsinki-Vantaan lentoaseman vuoden 2013 Quality Hunters -blogit löytyvät osoitteesta www.qualityhunters.com.

MTL Communications Awards -kilpailun järjestää Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL.

https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=476799&lang=fi


    Nov 4, 2011