Uudistuva OP laajentaa yhteistyötä Milttonin kanssa markkinointi­viestintään



20150202 Helsinki, kuvaaja Veikko Kähkönen

OPn viestintäjohtaja Carina Geber-Teir sekä Miltton Creativen Mira Träskelin, Olli Siren, Mikko Hakkarainen ja Sampo Axelsson.

 

OP laajentaa yhteistyötä Miltton-ryhmän kanssa markkinointiviestintään. Uusin askel otettiin, kun OP valitsi Miltton-ryhmän viime keväänä perustaman tytäryhtiön Miltton Creativen kumppanikseen syksyllä järjestetyssä mainostoimistokilpailutuksessa.

”Median murros ja asiakaslähtöisyys edellyttävät uusia malleja: kehitämme monikanavaista ja vuorovaikutteista asiakaskokemusta ja panostamme laadukkaisiin sisältöihin. Kasvava omien medioiden rooli ja digitaalisuus haastavat meidät myös viestinnän ja markkinoinnin integroimiseen”, kertoo OPn viestintäjohtaja Carina Geber-Teir.

”Miltton Creative vakuutti monikanavaisella strategisella näkemyksellä sekä loistavalla kuluttajaymmärryksellä. Milttonin vahvuus on kokonaisvaltainen 360-ajattelu. Haemme luovuutta ja inspiraatiota ja odotuksemme Milttonin suuntaan ovat korkealla”, sanoo Geber-Teir.

”OP on lempeä ja notkea jättiläinen, joka määrätietoisesti valloittaa finanssialaa uudistamalla koko toimialan käytäntöjä. On ilo olla mukana rakentamassa uutta asiakasomisteista OPta”, toteaa Olli Sirén, Miltton Creativen toimitusjohtaja.

Lisätietoja:
OP: Carina Geber-Teir, viestintäjohtaja, puh. 040 5024 697
Miltton Creative: Olli Sirén, toimitusjohtaja, puh. 040 7644 288